Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

I. Úvodné ustanovenia

1.1 Týmto reklamačným poriadkom sa upravujú právne vzťahy medzi zákazníkom a predávajúcim.

1.2 Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok e-shopu www.sypane.sk.

1.3 Zodpovednosť predávajúceho voči kupujúcemu sa riadi príslučnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi.

 

II. Spôsob uplatnenia reklamácie

2.1 Kupujúci je oprávnený uplatiť reklamáciu písomne:

            a) elektronicky na adresu sypane.krupina@gmail.com

            b) písomne na adresu TerasKA s.r.o., Majerský rad 1527/77, 963 01 Krupina

2.2 Kupujúci musí pri reklamácií uviesť svoje identifikačné údaje číslo objednávky, potvrdenie o zaplatení objednávky a konkrétne čoho sa domáha. Reklamovanú skutočnosť musí predávajúci presne opísať.

2.3 Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu ihneď, bez zbytočného odkladu po zistení reklamovanej skutočnosti.

 

III. Záruka

3.1 Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe.

3.2 Záručná doba je 24 mesiacov, ak platné právne predpisy Slovenskej republiky neustanovujú kratšiu záručnú dobu pre určité druhy tovaru.

3.3 Pri nákupe potravín je záručnou dobou minimálna trvanlivosť vyznačená na obale tovaru.

3.4 Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.

3.5 Práva zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa reklamácia neuplatnila v záručnej dobe.

 

IV. Reklamačné konanie

4.1 Kupujúci doručí predávajúcemu podnet na reklamáciu a poskytne predávajúcemu potrebnú súčinnosti pre jej vybavenie

4.2 Predávajúci po prijatí reklamácie od kupujúceho zašle kupujúcemu potvrdenie o zaevidovaní reklamácie.

4.3 Reklamácia bude zo strany predávajúceho vybavené do 3 pracovných dní. V individuálnych prípadoch môže byť lehota na vybavenie reklamácie 30 dní.

4.4 Predávajúci kupujúceho priebežne informuje o stave jeho reklamácie.

 

V. Vybavenie reklamácie

5. Ukončenie reklamačného konania je možné nasledujúcimi spôsobmi:

            a) výmenou tovaru

            b) vrátením ceny tovaru

            c) poskytnutím zľavy na ďalší nákup

            d) zamietnutím reklamácie

 

VI. Sťažnosti

6.1 Kupujúci je oprávnený uplatniť akúkoľvek sťažnosť adresovaný predávajúcemu nasledovne:

            a) elektronicky na sypane.krupina@gmail.com

            b) písomne na TerasKA s.r.o., Majerský rad 1527/77, 963 01 Krupina